Klacht ETQ Amsterdam: verkeerde maat, bedrijf wilt schoenen niet aannemen in garantie periode.

Mo_menn

Ik heb pas geleden een paar schoenen gehaald bij deze winkel. Ik heb ze als mijn maat (Maat 44) besteld. Toen ik ze thuis kreeg had ik ze even aangetrokken en bleek de schoenen klein te zijn. Ik dacht dat ik deze schoenen moest uitlopen, dus ik had ze naar buiten gedragen. Dag daarna had ik wel wat blaren aan mij voeten en toen ik de schoenen weer aantrok was er niks veranderd. Ze waren nog steeds te klein. Ik had de schoenen teruggestuurd en had daarna nieuwe gehaald bij hetzelfde winkel, alleen dan een maat groter. week later kreeg ik een mail over dat de schoenen onder het zool vies waren en dat ze niet meer verkoopbaar waren. Deze schoenen hebben ze teruggestuurd, maar ik kan er niks mee. Ik kan ze niet dragen, omdat ze te klein zijn. Ik heb gewoon recht op mijn garantie. En nu verwachten zij gewoon dat ik dat nog betaal via Afterpay. De schoenen die ik na de kleine schoenen heb gehaald moet ik ook nog betalen via Afterpay. Ik heb alleen geld voor één paar schoenen.

Dat ik de schoenen weer terug stuur die te klein waren. En niet hoeft te betalen

Mo_menn
    Nog steeds niet opgelost!
    ETQ Amsterdam
    Hallo Mr El Mennachi,

We vinden het heel erg spijtig dat deze schoenen te klein zijn, maar u had nadat u het idee had dat deze schoenen te klein waren ze nooit buiten moeten gaan dragen. Zoals in onze voorwaarden staat aangegeven moeten onze producten als ze retour komen in een status retour komen dat we de schoenen ook nog steeds kunnen verkopen. Aangezien dit niet het geval was zat er voor ons niks anders op dan de schoenen retour te sturen. Ons voorstel in jouw richting om het leed te verzachten is dat we je een kortingscoupon willen aanbieden die recht geeft op korting bij de aankoop van je volgende paar ETQ's.

Een tip voor het paar ETQ's wat u thuis heeft en waar al opgelopen is, is om naar de schoenmaker te gaan en te kijken of die de schoenen voor je kan oprekken. Het kan zijn dat je via deze manier toch ook nog plezier kunt beleven aan het paar wat in uw bezit is. Zojuist heb ik een couponcode naar u toegestuurd en ik hoop dat u zich hierin kunt vinden.

All the best,
    ETQ-Amsterdam

Ook een klacht indienen over ETQ Amsterdam?