Opgelost door Etrias Lifestyle Stores: Etrias komt haar aangegeven levertijd verre van na

sad Opgelost
Nick

Het product dat ik had besteld is minstens 15 dagen te laat (en moet nog steeds komen), terwijl er een bezorgtijd van 3-5 dagen stond aangegeven. Op trustpilot blijkt dat deze klacht vaker voorkomt: De producten van Etrias worden vaak te laat geleverd.

Ik heb mijn product gekocht aan de hand van bepaalde informatie, als ik wist dat ik mijn product minstens 10 dagen later pas zou krijgen had ik nooit bij Etrias besteld.

Ik voel mij daarom A. bedrogen: De aangegeven informatie klopt niet, en de foutmarge is abnormaal groot. B. De klantenservice is slecht. Toen ik 4 dagen na mijn bestelling het eerste mailtje kreeg waarin de vertraging werd aangekondigd, had ik gebeld met de vraag of ik ervan uit kon gaan dat dit mailtje klopt en ik mijn product volgende week kon verwachten: Mij is verteld dat ik dit kon. Vervolgens blijkt dat dit dus niet het geval is, en is mijn vertrouwen in hun klantenservice aanzienlijk afgenomen.

Echter heb je als consument bijzonder weinig opties en is de enige optie alsnog de klantenservice: Na het tweede vertraging mailtje heb ik opnieuw gebeld met de klantenservice, met de vraag of ze het product überhaupt nog leveren (want deze is ondertussen van de site gehaald). Volgens de klantenservice kunnen ze het product nog wel leveren. De vraag is echter of dit klopt.

Belangrijk is om te melden dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt: Vertragingen kunnen gebeuren, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zoveel vertraging en zulke matige service heeft.

Ik vind persoonlijk dat een bedrijf zoals Etrias hier erg makkelijk mee weg komt: Als ik had geweten dat mijn product pas zo laat zou binnenkomen (met de vraag of deze überhaupt nog binnenkomt), had ik nooit bij Etrias besteld. Etrias wist zeer waarschijnlijk dat ze dit product niet konden leveren binnen de aangegeven tijd, en toch stond er 3-5 werkdagen aangegeven op de site.

Ik vind dat ik een keuze heb gemaakt aan de hand van valse informatie, en neem dit Etrias erg kwalijk. Het voorliegen van klanten zou gevolgen moeten hebben voor bedrijven, ik heb namelijk het idee dat dit geen enkele gevolgen zal hebben voor Etrias.

Als consument kan je bijzonder weinig doen als een bedrijf dit doet: Met een beetje geluk krijg je je geld enigszins tijdig terug, of komt je product twee weken veel te laat binnen.

Hoe wil ik geholpen worden? : Tenminste mijn product ontvangen, en hopen dat ze eerlijk zijn met de aangegeven levertijden.

Etrias Lifestyle Stores
    Beste D. Moerman,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wij zien dat u op Trustpilot ook een bericht geplaatst heeft en willen hierbij nogmaals vermelden dat wij het erg vervelend vinden dat de levertijd niet gehaald was zoals beloofd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Normaliter leveren wij bestelling binnen 3-5 werkdagen, echter omdat wij te maken hebben met leveranciers kan het soms wel eens voorkomen dat een product vertraagd is. Hierbij informeren wij onze klanten ook direct over een eventuele vertraging. Wij proberen hierbij altijd zo duidelijk mogelijk aan te geven wanneer wij een product weer kunnen leveren.

Zojuist hebben wij uw bestelling er bij kunnen pakken en wij zien dat uw bestelling vandaag verzonden is. Hiervan heeft u een bevestiging ontvangen. Wij zien dat de bestelling helaas 4 dagen vertraging heeft opgeleverd. Uiteraard betreuren wij dit erg, mocht u nog contact met ons op willen nemen kan dit altijd zodat wij nog kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen. U kunt ons per mail bereiken en per telefoon op doordeweekse dagen tot 22:00 uur.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Etrias Klantenservice

Nick
Product is veel te laat geleverd, maar wel geleverd. Had in eerste instantie nooit van deze site moeten bestellen, heb ik nu geleerd!

Ook een klacht indienen over Etrias Lifestyle Stores?