Klacht ETS Isolatie: De boorgaten zijn met een te sterk afwijkende kleur gerepareerd.

vermeu

Ik heb november 2015 bij de Energiewachtgoep een offerte getekend.
Na de muurisolatie bleek dat de boorgaten met een afwijkende kleur zijn gerepareerd en dat kleurde niet bij, ook niet na verloop van tijd. Ik heb contact gehad meer de Energiewachtgroep. Zij verwijzen nogmaals naar ETS omdat ik buiten de termijn van hun verkoopvoorwaarden de melding heb gedaan.
Ik heb, enige tijd geleden, hierover al telefonisch contact met ETS gehad.
Het gesprek was onprettig. Namelijk wat betreft de kosten werden oneigenlijke argumenten aangevoerd: de auto’s rijden niet op water en als de mannen bij u zijn dan kan ik ze niet naar een andere klus sturen.

Gezien de in het telefoongesprek genoemde “argumenten” vraag ik om heroverweging van de situatie. Graag ontvang ik een redelijk gemotiveerde reactie. Overigens heb ik destijds geen leveringsvoorwaarden van ETS ontvangen.

Wij vinden dat ETS Isolatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ETS Isolatie?