Klacht ETS Isolatie: Prijs getekende offerte met helft verhoogd, ETS Isolatie vraagt om afzien van order

sad Niet opgelost
# 331946
C.M. Zwaneveld

Offerte getekend voor dakisolatie: 18 m2, 1150 euro, schuim en afwerking met gipsplaat. Dit bedrag is vrij hoog maar de vertegenwoordiger verzekerde een nette afwerking van de isolatie. De vertegenwoordiger belt vervolgens enkele uren later dat het bedrag 500 euro hoger moet zijn. Dit bevestigt hij per mail. Ik weiger dit uiteraard. Pas na meerdere mails is er reactie: hij verzoekt me van de order af te zien. Alhoewel het bedrijf hiermee wegkomt met een getekende offerte, heb ik toch van de order afgezien omdat mijn vertrouwen in ETS totaal verdwenen is. Ik vind dat ik schandalig behandeld ben en wil mensen waarschuwen voor de praktijken van ETS.

Ik wil een schadevergoeding van 500 euro.

Wij vinden dat ETS Isolatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C.M. Zwaneveld
In plaats van excuses te maken, heeft ETS dreigmail gestuurd (14-11-2018) met proces van smaad en laster. Ik heb alle mails bewaard en kan ze uploaden indien gewenst. Al mijn beweringen kan ik bewijzen.

Ook een klacht indienen over ETS Isolatie?