Opgelost door Etsy.com: Geld van bankrekening afgeschreven maar dat is niet te zien bij de bestelling.

content Opgelost
A.P.J.G. Hekkens

Bestelling wordt niet weergegeven en er zijn wel kosten in rekening gebracht. Hiervoor al zondag contact gehad en zij gaven aan dat binnen 5 werkdagen het geld zou worden teruggestort. Helaas is dit niet gebeurd. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
€70,77 Betaald (is van bankrekening afgeschreven), maar website geeft niet aan dat ik heb betaald. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Via chat 2 keer contact gehad. Nu bovenstaande emailadres gekregen

Van: Etsy Support
Verzonden: vrijdag 25 februari 2022 17:19
Onderwerp: Bedankt voor je gesprek met Etsy Support! (Verzoek #7857328)

##- Typ uw reactie boven deze regel -##
Hallo - Bedankt voor je chat met Etsy Support! We brengen je in contact met het team dat je het beste kan helpen met je probleem, en een specialist informeert je zodra ze er naar hebben gekeken. Er is een nieuw ticket (#7857328) aangemaakt voor tracking. Beantwoord deze e-mail als je aanvullende informatie of opmerkingen hebt.

Graag hulp bij het terugkrijgen van het afgeschreven geld €70,77.
Ik heb vandaag het bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening. Dus het is gelukkig opgelost. Ik had onlangs nog email contact met support van Etsy. En vandaag is dus het bedrag op mijn rekening gestort. support@etsy.zendesk.com Jordan (Etsy) 5 mrt. 2022 14:46 EST Thank you for confirming Alexander. I have gone ahead and requested that refund for you just now. You should see the funds back on your end within about two weeks. If you have any other questions or concerns that I can help you with, please just let me know. Best, Jordan Etsy Support

Wij vinden dat Etsy.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Etsy.com?