Opgelost door Etsy.com: Online bij Etsy besteld en betaald maar geen bevestiging gekregen. Geen geld terug gekregen.

Bachflower#376

Klachten ticket bij Etsy: 8219024

Op 29 maart heb ik een product besteld bij ComforterShop van Etsy. Ik heb geen bevestiging van bestelling en betaling ontvangen maar wel is het geld van mijn rekening afgeschreven. 😳. Ook in mijn account zijn geen gegevens van deze bestelling terug te vinden. Ik heb contact gezocht met de helpdesk chat en ze geven aan dat dit vaker gebeurt en dat je binnen 2 tot 5 dagen automatisch je geld krijgt teruggestort zal krijgen. Nu een week later heb ik geen geld teruggestort gekregen, Opnieuw contact gezocht met de helpdesk en is mijn klacht inmiddels doorgeschoven naar een specialist. Ik vind het een vervelende gang van zaken en ben erg ongerust over geweest omdat het om een bedrag van € 322,98 gaat en in eerste instantie had ik contact gezocht met de verkoper maar zij bleef maar ontkennen dat ik een product had besteld en ze kon mij niet verder helpen. Ik ben mijn geschiedenis van de iPad ingedoken en kan aantonen via screenshots dat ik een bestelling op haar website heb gedaan zij zijn verantwoordelijk voor de betalingslink!

Ik wil iig graag zsm mijn geld terug ontvangen, het gaat om een bedrag van € 322,98

Daarnaast wil ik ook iets een compensatie. Ik heb al heel veel tijd in moeten steken om dit allemaal uit te zoeken vanwege een fout waar ik niets aan kan doen. Er is een fout op hun website en ik ben nu mijn geld kwijt! Ik lees dat dit veel vaker voorkomt. Als dit niet netjes opgelost wordt dan is Etsy definitief een klant kwijt!! Ook zal ik in een review op internet een negatief bericht plaatsten als dit niet netjes opgelost wordt! Dit kan echt niet!
Vandaag (20 april) heb ik mijn geld teruggestort gekregen! Voor gedupeerden met hetzelfde probleem adviseer ik: blijf appen naar de helpdesk van Etsy en dan wordt het doorgeschoven naar de calamiteiten afdeling en daar kreeg ik wel respons! Er is een belaalde procedure dus hoe vaker je blijft aandringen hoe meer prioriteit het krijgt. Stuur duidelijke informatie mee, bijv. Screenshots van bestelling, afschrift van betaling! Het duurt even maar het komt goed!

Wij vinden dat Etsy.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Etsy.com?