Wij vinden dat Etsy.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Etsy.com: x
Details
De klacht
Hallo,Op 2 december heb ik een bestelling geplaatst op etsy. Ik heb een item besteld bij FanBizz. Heb het bedrag rechtstreeks betaald. Verder heb ik hierna geen informatie of wat dan ook gekregen. Mijn order zou binnen 3-5 werkdagen verzonden worden. Ik heb ook een mail gestuurd naar het bedrijf, maar geen reactie. En sinds kort zijn ze ook nergens meer te vinden.. Etsy zegt: ''Sorry, de gebruiker waar je naar op zoek bent bestaat niet''.
Ik hoor graag wat jullie voor me kunnen betekenen.
De oplossing
Graag onderzoek doen wat er gebeurd is, en hoe het kan dat ze zomaar verdwijnen met het geld..Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.