Klacht Eu-excentral.com: Niet deelnemen aan www.eu.excentral.com

Klachtnummer
# 462600
Gebruiker
S.K.
Datum
0 reacties

Details

De klacht


https://nl.trustpilot.com/review/eu.excentral.com

Gezien het feit wat mij is overkomen door eu-excentral.com verwijs ik u de negatieve reviews te lezen in de bijlage.

Hetzelfde was mij ook overkomen dus tussen 24 mei en 11 juni 2020 waar ik als goede trouw met mijn chronische ziekte multiple sclerose en autisme met deze in zee ben gegaan. Totaal 7950 euro overgemaakt, waarvan 1500 euro met mijn bankrekening, anders zou ik alle gestortte bedragen kwijtraken, nu ik 80,25 euro in mijn account heb en een betaling wil naar mijn creditcard sinds 11 juni 2020 is het nog steeds niet uitbetaald, van mijn oude creditcard zijn meerdere pogingen gedaan om geld af te schrijven.

Ik sta momenteel bijna 4000 euro rood, omdat de creditcard is afgelost, en geen geld meer om de betaalrekening af te lossen, kan de dagelijkse behoeften niet voorzien en de vaste lasten betalen.

Mijn gezondheid is erg verslechterd en gaat de slecht kant op.

Ik hoop u hiermee op de hoogte te hebben gebracht.

De oplossing

Ik ben al sinds een tijd vanaf 11 juni 2020 bezig alle gestortte bedragen terug te kunnen krijgen, ik ben dankbaar als ik het totaalbedrag van 7950 euro weer kan zien op mijn creditcard of betaalrekening?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eu-excentral.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eu-excentral.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen