Wij vinden dat EU-Firewood.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht EU-Firewood.com: EU-Firewood levert niet.
Details
Klacht
Op 3 januari heb ik openhaardhout besteld bij EU-Firewood Ik heb een ontvangstbevestiging per email ontvangen na betaling. Op de website werd vermeld, vandaag besteld, morgen geleverd. Vrijdag 6 januari heb ik via het contactformulier op de website gevraagd of ze kunnen aangeven wanneer de levering zal plaatsvinden. Hier heb ik geen reactie op ontvangen. Maandag 9 januari heb ik telefonisch contact gezocht en de dame aan de telefoon gaf aan dat ik zou worden teruggebeld over de datum van levering, dit is niet gebeurd. Dinsdag weer gebeld en de dame gaf aan dat ik woensdag 11 januari zou worden teruggebeld, dit is niet gebeurd. Vrijdag 13 januari en zaterdag 14 januari via het contactformulier op de website van EU-Firewood gevraagd om geld te retourneren. Maandag 16 januari weer gebeld en gevraagd geld terug te storten, wat toegezegd werd. Tot op heden niets ontvangen.Gewenste oplossing
Geld terugstorten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.