Wij vinden dat EU-Firewood.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht EU-Firewood.com: Wel besteld en betaald maar niet geleverd. Oplichting
Details
Klacht
Op 29/11/22 online een order geplaatst op de website eu-firewood.com (betreft eenmanszaak, eigenaar Pascal Veldhuis, volgens kamer van koophandel statutair vestigingsadres in Groenlo) voor de levering van haardhout. ik ontving direct een factuur met nummer 179. Op 19 december kreeg ik een melding dat het hout geleverd zou worden door dhl, maar levering is uitgebleven. Het bedrijf was daarna telefonisch niet bereikbaar. Op 30 dec een email bericht ontvangen dat er leveringsproblemen zijn maar dat ik ook de order mocht annuleren. Dezelfde dag per email bevestigd dat ik bestelling wilde annuleren en dat ik mn geld terug wil. Daarna heb ikniets meer vernomen. Inmiddels vermeld de website dat door omstandigheden de activiteiten tijdelijk zijn stilgelegd. Heb meerdere malen contact gezocht via het nummer op de website 085 773 34 28 waar een zogenaamde klantenservice berichten aanneemt en doorstuurt naar Pascal Veldhuis maar 0 reactie.
Gewenste oplossing
Een restitutie van het betaalde bedrag en reactie op mijn email berichten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.