Klacht Euclaim: euclaim(transavia)

Klachtnummer
# 37792
Gebruiker
joop
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik heb ureactie ontvangen ik ben het niet eens met wat u uitleg u had genoeg tyd 2jaar op het laatse moment te laat ik heb nog schriftelyk kontakt met transavia en die bevestegde uhad 2jaar de tyd gehad

De oplossing

myn reactie op u schryven ik blyf by myn standpunt de volledige vergoeding

4 reacties

  1. Auteur
    Euclaim
    Datum
    Geachte heer Hengeveld, ik verzoek u rechtstreeks contact met ons op te nemen. We willen u graag nogmaals uitleggen hoe de procedure is verlopen en waarom wij uw claim helaas niet positief hebben kunnen afronden. Met vriendelijke groet, Lotte van 't Klooster
  2. Auteur
    joop
    Datum
    zaak 1712 hv246(transavia)vertraging euverordening261/2004 wasuitspraak rechter Amsterdam 17februari ljnbw4035 bovedien de klacht is later Dan 1 jaar ingediend reeds hierom werd myn klaht afgewezen procedurenummer m130758 ik blyf by myn besluit
  3. Auteur
    joop
    Datum
    ik heb u uitgelegt inhet vorige schryven ik heb jullie Gemachtegt om deze zaak voor my op telossen maar tevergeefs jullie hebben gefaald en daarom sommeer ik jullie voor de compensatie
  4. Auteur
    Euclaim
    Datum
    Geachte heer Hengeveld, wij hebben u onlangs telefonisch gesproken en alles nogmaals uitgelegd. U ging toen akkoord met het sluiten van het Klachtenkompas bericht en begreep ons standpunt. Wij zullen daarom niet meer inhoudelijk reageren op uw berichten.

Ook een klacht indienen over Euclaim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen