Opgelost door Euclaim: Hoewel ik alle benodigde gegevens tijdig heb aangeleverd, lijkt er geen voortgang te zijn.

R. Beekelaar

In augustus 2018 heb ik een claim ingediend vanwege een gecancelde vlucht bij Lufthansa. Het is nu 1,5 jaar later en ik hoor niets van EUclaim. Het laatste bericht is van augustus 2019, dat jullie gaan onderzoeken of er een procedure tegen Lufthansa gestart kan worden. Blijkbaar is die beslissing nog steeds niet genomen, want de status van mijn claim is onveranderd.

Ik wil dat EU claim de procedure start.

Beste meneer Beekelaar,

Onze welgemeende excuses dat u geen updates heeft ontvangen over de status van uw claim. Het is heel begrijpelijk dat u graag de stand van zaken wilt weten. Het voorbereiden van uw claim voor een juridische procedure heeft langer geduurd dan gebruikelijk, aangezien we moesten ervaren hoe er in de rechtspraak geoordeeld wordt over een birdstrike (aanvaring met een vogel) op een voorafgaande vlucht. Dit is namelijk het geval bij uw claim. Gelukkig kan ik u vertellen dat uw claim voor een juridische procedure gaan voorbereiden. Zodra alle documenten compleet en gecontroleerd zijn, ontvangt u een bericht in uw online dossier.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd even contact met ons opnemen via info@euclaim.nl.

Beste Anouk,
    dank voor je snelle reactie. Ik ben blij om te horen dat jullie de juridische procedure gaan starten. Op wat voor termijn is dat in gang gezet?
    Groet, R. Beekelaar
    Beste meneer Beekelaar,

Wat fijn om te horen! We zijn momenteel de juridische procedure aan het voorbereiden. Hiervoor hebben we nog een document van u nodig. Zodra alles compleet is, zullen wij de juridische procedure gaan starten. Mocht u nog vragen hebben over het proces, dan horen wij het heel graag!

R. Beekelaar
    Document in de vorm van boarding pass heb ik zojuist geupload. Ik hoor graag wanneer de procedure is opgestart. Alvast bedankt!
    Euclaim
    Bedankt voor het uploaden van uw documenten! Onze juristen schrijven momenteel de dagvaarding en naar verwachting zal deze volgende week naar de rechtbank worden gebracht. Zodra er meer informatie beschikbaar is, ontvangt u een bericht in het online dossier. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

R. Beekelaar
    Fijn om te horen. Zodra jullie definitief bevestigen dat het in gang gezet is, sluiten we wat mij betreft op Klachtenkompas af.
    R. Beekelaar
    En? Op 21 feb schreef je dat alles naar verwachting deze week in gang wordt gezet; is dit gelukt?
    Euclaim
    Bedankt voor uw reactie, meneer Beekelaar. Onze juristen hebben de dagvaarding geschreven en als laatste stap hoeft de dagvaarding alleen nog gecontroleerd te worden. Wanneer de dagvaarding gecontroleerd is, zal de dagvaarding naar de rechtbank worden gebracht en gaat de juridische procedure van start. Helaas kan ik u nog geen specifieke datum geven. Zodra er meer informatie bekend is, ontvangt u een bericht in uw online dossier. ~Anouk
    Euclaim
    Graag wil ik u laten weten dat onze juristen de dagvaarding met betrekking tot uw claim hebben ingediend bij de rechtbank. Mocht u verder vragen hebben over de claim, dan hoor ik het graag van u!

R. Beekelaar
De dagvaarding is ingediend door EUclaim. Mijn klacht ging over het feit dat dat nog steeds niet gebeurd was. Onafhankelijk wat nu de uiteindelijke uitkomst wordt, ben ik blij met deze stap. Dus wat mij betreft heeft EUclaim het naar tevredenheid (en nu lekker snel) opgelost! Top!

Ook een klacht indienen over Euclaim?