Klacht EUholidays: EUholidays, wel factureren geen product, geen service.

Klachtnummer
# 275489
Gebruiker
*Koos*
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanochtend werd ik benaderd door een incassomedewerker van directsolutionsbv, i.v.m een aanmaning van EUholidays - Geen contact gegevens terug kunnen vinden van EUholidays - over een abonnement die ik vorig jaar had afgesloten. Hiervan waren de kosten opgelopen, inc incasso bedrag naar 189,00.
Ik heb nooit een aanmaning, of vervolg informatie aanbieding van 'EUholidays' ontvangen. Spam, trash, alles nagekeken.
Helaas was het contact met directsolutionsbv ook niet echt helder of meedenkend of meewerkend. Ik heb meerdere malen gevraagd dat de medewerker in kwestie wat rustiger met zijn verhaal moest komen.
Hij heeft helaas de haak opgelegd en ik kon maar een conclusie trekken. Betalen voor 17:00 vandaag of het bedrag word verdubbeld.
Is dit normaal?
Nu kan ik hun ook niet meer bereiken voor evt. contact gegevens van EUHolidays.

De oplossing

Helderheid van EUholidays en betere informatie van directsolutionsbv

0 reacties

Ook een klacht indienen over EUholidays?