Klacht Euphony: Geen verbinding hierdoor geen internet ,tv en telefoon verkeer mogelijk.

Gerrie

Sinds 5-10-2013 naar Euphony . 6 nov viel de verbinding weg, hierdoor afgesloten van de buitenwereld. Contact gemaakt per mobieltje en heb het probleem uitgelegd. Ik moet het apparaat resetten. dit gedaan en even gewacht geen reactie. Weer gebeld en het probleem uitgelegd. Volgens medewerker moest alles het doen. Maar hier geen ontvangst, op donderdag 7 nov 9.20 gebeld ik heb gevraagd om een monteur dit was volgens de medewerker niet mogelijk want kost geld. Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag. 15.42 tussenpersoon gebeld probleem verteld deze zou Euphony inlichten. s'avond gevraagd hoe nu verder er werd gezegd dat vrijdag alles het weer zou doen.Helaas dat was niet zo, mn vrouw gebeld met de vraag of het maakt zou kunnen worden, ze moest niet zeuren. Zaterdag om 15.00 belde kpn om een afspr. te maken voor de week er op, toen we hoorden dat de storing vrijdag avond was doorgegeven. Zei ik dat het niet meer hoeft, einde Euphony

Het contract stoppen omdat ze niet kunnen voldoen aan de voorwaarden die ze stellen.
Dit omdat we 14 dagen van de buitenwereld waren afgesloten.
De kinderen moesten naar vrienden om hun huiswerk te maken, geen internet.
Volgens de KPN gaven ze ons geen signaal door, en het apparaat was stuk dat is door een deskundig geconstateerd.

Wij vinden dat Euphony hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?