Klacht Euphony: Hoge rekening data buiten bundel zonder waarschuwing of sms

Klachtnummer
# 36518
Gebruiker
Mikeduijvelaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juni 2 abonnementen afgesloten bij euphony waarvan 1 voor mijn zoon van 15.
Toen ik de eerste faktuur kreeg in juli schrok ik me rot voor 2 abonnementen van 15 euro en 25 euro moest ik in totaal ruim 270 euro betalen. Na onderzoek bleek dat het data gebruik van mijn zoon erg hoog was.
Het probleem hier in is dat er nooit een waarschuwings-sms gekomen is die wel ingesteld was.
Na diverse pogingen tot contact en brief gestuurd. Hierop kwam reactie, maar het enige wat er verteld werd is dat de smsjes verstuurd zijn, dus niet hun probleem. de smsjes kwamen gewoon niet aan, zelf gecontroleerd. Ze boden uiteindelijk 1 maand gratis aan en daarmee was de kous af. Vervolgens was de volgende faktuur ruim 180 euro.
Als klant word je niet serieus genomen en mag je gewoon betalen.

De oplossing

Vergoeding van alle datakosten boven de bundel van de 2 fakturen of onmiddelijke onbinding van het contract met nummerbehoud zonder kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Euphony hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties