Klacht Euphony: NALATIGHEID EN VALSE BELOFTEN

fientje

NADAT IK BELDE OVER DE REKENING VAN RUIM 450 EURO ,KREEG IK TE HOREN DAT ER ZOVEEL VIDEOFILMS WAREN GEHUURD.
HET BLEEK MIJN VERSLAAFDE BROER TE ZIJN,DIE BIJ MOEDER INWOONT EN ZELF NIKS BEKOSTIGD.
MIJN MOEDER IS NL NU 72 JAAR,HEEFT GEEN VERSTAND VAN APPARATUUR EN BEDIENING..IK OOK NIET.
HEB VRIENDELIJK GEBELD EN DE MEDEDELING GEDAAN OVER DE GANG VAN ZAKEN.
MEN VERZEKERDE MIJ DAT PER DIRECT HET VIDEOTHEEKPRODUCT GESLOTEN WORDT OM HERHALING HIERVAN TE VOORKOMEN..EN EEN BETALINGSREGELING AANGEVRAAGD.
DE VOLGENDE MAAND ECHTER,ALWEER ZO'N HOOG BEDRAG GEINCASSEERD...WEER TERUGGEBOEKT EN EIGENLIJK NIET VOLGENS AFSPRAAK,WERDEN DEZE 2 GROTE BEDRAGEN SAMENGEVOEGD EN EEN BETALINGSREGELING GETROFFEN..TER GOEDER TROUW BETAALD MIJN MOEDER NETJES OP TIJD.
ECHTER..NU KOMT DE KLAPPER...ALWEER NA HERHAALDELIJKE TELEFOONTJES VAN ONZE KANT EN DE GERUSTSTELLING DAT HET PROBLEEM IS OPGELOST,NU WEER 821.08 AFGEBOEKT

EIGNLIJK WIL IK DAT MIJN MOEDER GEHOORD WORDT EN HET BEDRIJF DEZE KEER DE REKENING COMPENSEERD/LAAT VERVALLEN.
DE EERSTE KEER IS LOGISCH DAT MOEDER DIT BETAALD,ECHTER NADAT HET BEDRIJF IN KENNIS IS GESTELD VAN DE PROBLEMATIEK EN ZIJ AANGAVEN HET OP TE LOSSEN DOOR DEZE DIENST TE SLUITEN,OM VERDERE ESCALATIE TE VOORKOMEN,VINDT IK DAT ZIJ DAAR OOK EEN STUK VERANTWOORDING IN MOETEN NEMEN.
BOVENDIEN KOMT HET BEDRIJF NIET BETROUWBAAR OVER WANNEER MEDEWERKERS BEPAALDE UITSPRAKEN DOEN DIE ACHTERAF NIET WORDEN NAGEKOMEN...STERKER NOG..IK KREEG EEN MAILTJE TERUG,DAT WE MIDDELS EEN CODE ZELF DE INSTELLING HADDEN MOETEN WIJZIGEN..EERSTE KEER DAT IK DAT VANDAAG HOORDE..HEEFT NIEMAND OOIT EEN WOORD OVER GEZEGD,
SPIJTIG GENOEG DAT EEN MOEDER ZIT MET EEN VERSLAAFD KIND EN DIENS TROEP MOET OPRUIMEN,WAARDOOR ZIJZELF DIEP IN DE SCHULDEN IS GERAAKT..,WAT OOK KENBAAR IS GEMAAKT BIJ EUPHONY...HOPENDE OP TOCH EEN COULANTE REACTIE BEN IK IN AFWACHTING VAN DE 2E MAIL...

Wij vinden dat Euphony hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?