Klacht Euphony: nalatigheid

petra

ben in april overgegaan toen begon de elende. hoge rekening. activatie was op 11 april monteur 17 april,maar moet wel betalen vanaf 11 april,aansluiting internet betalen is mij niet verteld.mail gestuurd nu na 4 dagen nog niks gehoord,heb een 3in1 Basic abonnement,nu verhogen ze per 1 juli tv kan ik dan van het abonnement af op rekening staat alles apart benoemd,
Vriend van mij het zelfde geval.+afzegging bij ziggo hebben zij als wijziging door gegeven.nu moet hij langer aan ziggo betalen.verhuisd 1 juni nog geen verbinding.ik gebeld vandaag.is hij al actiev vanaf 17 juni,zonder bericht te sturen,dus hadden wij eerder kunnen bellen dat we geen verbinding hebben.
Hoop dat u het een beetje snapt,is wel erg veel en verwarrend
m,v,g Pv/d Burg

Wij willen van het contract af en geld terug,voor de dagen dat er niks is geleverd
En de slechte overstap die zij hebben gedaan voor mijn vriend,waardoor hij nog tot 13 juni aan ziggo heeft moeten betalen.En op 17 juni de monteur is geweeest van Euphony

Wij vinden dat Euphony hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!