Klacht Euphony: Niet betrouwbaar

Cothen21

Ik ben een 1 jarig abonnement aangegaan met Euphony, maar hun beweren dat ik een 2 jarig contract ben aangegaan.
Ik heb diverse keren Euphony proberen te bereiken maar ik stond telkens meer dan een kwartier in de wachtrij, het is een 0888 nummer.
Ik heb gelijk bij de installatie gemaild en gebeld met Euphony dat het niet werkte naar behoren, daar is nooit op gereageerd door Euphony.
Ik heb meerdere brieven en e-mails naar ze gestuurd met de mededeling dat ik me contract wil beeindigen, maar helaas geen medewerking
Ik zit nu met een afkoopsom van € 481,00 excl BTW.

Ik wil gerechtigheid, ik heb ook een brief ontvangen van een van de hoogste medewerksters dat ik een 1 jarig contract bezit.

Reactie van Euphony:

In de brief van 5 maart heb ik per abuis aangegeven dat u een eenjarig contract zou hebben.

Echter is dit niet het geval, u heeft namelijk een twee jarig contract ondertekent.

U heeft er voor gekozen voortijdig uw contract te beëindigen en alvorens wij de diensten voor u hebben gedeactiveerd, heeft mijn collega u op 12 augustus ervan op de hoogte gebracht van het tweejarig contract.

Ook heeft hij u op de hoogte gebracht van de daar bijbehorende kosten van de afkoop van het tweejarig contract. U heeft hier vervolgens akkoord op gegeven.

In vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik,

****

Customer Care Agent

Wij vinden dat Euphony hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?