Klacht Euphony: Structurele overtreding wetten en regels

Belinda Borgsteede

Overeenkomst afgesloten die niet geldig is aangezien in het contract niet de wettelijke bedenktijd van 8 dagen staat vermeld. In het contract staat niet de prijs van het product vermeld. Euphony berekent vermeld niet alle bijkomende kosten, maar verwijst naar een art. in de algemene voorwaarden, ook dit mag niet. Euphony reageert niet binnen 4 weken op een schriftelijke klacht, ook hier houden ze zich wederom niet aan de wet. Euphony kon het product niet leveren, ondanks dat de BC mijn verzekerd had dat dat wel mogelijk is. De BC heeft een monteur laten komen en zowel hij als Euphony hebben mij niet geïnformeerd dat daar kosten aan zijn verbonden. De BC heeft mij verzekerd dat Euphony alles betaald. Nu denkt Euphony mij kosten in rekening te brengen voor een overeenkomst die 1 niet geldig is en 2 er nooit is geweest. Euphony heeft zelf het contract beëindigd, ik heb hierover geen mail gestuurd of getelefoneerd. Meerdere klachten ingediend bij Euphony maar ook bij ACM en Consuwijzer.

Euphony ophoudt mij acceptgiro's of brieven te sturen waarin ik gesommeerd wordt te betalen voor een product wat ik nooit gehad heb. Euphony mij een onkostenvergoeding van 100 € gaat betalen voor de door mij gemaakte onkosten en het niet hebben kunnen ontvangen van een product. Euphony zich eindelijk eens aan de regels en wetgeving gaat houden en Euphony zo fatsoenlijk is om 1 binnen de termijn van 4 weken te reageren op klachten van klanten en het fatsoen hebben om klanten persoonlijk (telefonisch) te woord te staan. De wachttijd bij de klantenservice korter gaat worden en dat men personeel aan de telefoon krijgt die professioneel zijn en enige kennis in huis hebben. En niet dat ik personeel bij de klantenservice uit moet gaan leggen wat wel en wat niet mag.

Wij vinden dat Euphony hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?