Klacht Euro Dent: Klacht tandarts

Ester

Hierbij wil ik een klacht indienen over het gedrag van een tandarts Veronica Stahl bij Euro Dent te Utrecht een tandarts waar ik via Groupon terecht gekomen ben.
Ik heb vorig jaar een implantaat bij haar laten plaatsen, daar heb ik verder geen klachten over.
Ik heb na de behandeling mijn dossier aangevraagd voor als er iets gebeurt met de kroon dat mijn eigen tandarts kan ziet hoe en wat, voor eventuele behandeling.
Maar zij was toen bij iedere afspraak veel te laat aanwezig en is zelfs een keer helemaal niet gekomen, omdat zij mijn afspraak was vergeten en nog in bed lag.
Pas na een uur wachten vertelde de assistent mij dat het nog zeker anderhalf uur zou duren voor dat zij aanwezig kon zijn, waarop ik en een andere patiënt weggegaan zijn.
Ik heb ook gevraagd aan de assistent of hij in info wil zetten dat ik kwaad ben omdat ik daar iedere keer zo lang moet wachten en nu helemaal niet geholpen word.

VERVOLG info voor bedrijf

Wij vinden dat Euro Dent hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?