Klacht euro-winkel: afstandsbediening besteld,3weken later nog geen afstandsbediening binnen

Klachtnummer
# 68946
Gebruiker
wimcrijns
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden een afstandsbediening besteld,na een week een mail gestuurd wat de status is van mijn bestelling is.
als antwoord krijg ik te horen dat er iets mis is gegaan met mijn order,ze zorgen dat deze order alsnog zo snel mogelijk geleverd gaat worden.
nu 2 weken later en na veschillende e-mail nog steeds geen reactie en uiteraard nog geen bestelling binnen.

De oplossing

geef tenminste een antwoord waarom dat dit zo lang moet duren.

als dit product niet leverbaar is of zo, dan stuur het geld terug.
zodat ik elders kan bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat euro-winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over euro-winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen