Klacht euro-winkel: Geen reacties

Klachtnummer
# 187370
Gebruiker
nagaputih
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 september een tube Leak Lock gekocht en betaald. Na een week en ettelijke E-mails en pogingen tot telefonisch contact plots op 9 september een berichtje dat het artikel uitverkocht was en dat het bedrag teruggestort zou worden. Helaas. tot op heden (27-09) nog steeds geen aankoopbedrag retour. De telefoon wordt niet opgenomen en op e-mail en voice mail word niet gereageerd. Deze manier van zakendoen geeft wel te denken!

De oplossing

Laat de boel niet sudderen maar geef tenminste antwoord en stort m`n geld terug zoals beloofd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat euro-winkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over euro-winkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen