Klacht Eurocamp: 2 dagen vantevoren vakantie afgezegd door eurocamp.

konijn12

Dinsdag middag om 16 30 gebeld door eurocamp dat onze geboekte vakantie van aanstaande vrijdag naar Normandië niet door kan gaan omdat de caravans verzakken. is toch niet normaal dat je 2 dagen van tevore gebeld word met deze mededeling dat de vakantie niet door kan gaan terwijl wij alles al geregeld en georganiseerd hadden. ze beweerden bij eurocamp dat het er al weken regend terwijl het vorige week gewoon 25 graden was net zoals in Nederland. en bivendien staat het daar bekend om het slechte weer. hadden ze toch eerder kunnen melden. Ook zou de medewerker van eurocamp een manager terug laten bellen en het reglement sturen waar in staat dat er 2 dagen van tevoren afgezegd kan worden zonder dat er extreme weersomstandigheden zijn. Dit is niet opgestuurd. dag erna terug gebeld omdat er het niet eens waren met de aangeboden oplossingen en werden we niet vriendelijk te word gestaan door een dame die ons niet aardig behandelden en deed alsof het normaal was. ze adviseerde een klacht in te dienen maar we zouden toch geen antwoord krijgen beweerden ze.

De oplossing was of naar een andere camping in zuid Frankrijk of britagne dit is allebei heel veel verder rijden en dus veel meer reiskosten en bijna de moeite niet voor een week. En we wilden naar Normandië voor de geschiedenis en die heb je op die andere locaties niet. het tweede alternatief was het geld terug maarja leuk en aardig je gaat voor dat geld met vroegboekkorting ga je nu nooit meer een huisje of hotel vinden in Normandië. ik vind het een trieste zaak dat ze je in een straal van 50-100 km geen alternatief aanbieden maar aan de andere kant van het land. en als ze je bellen doen ze alsof het heel normaal is terwijl er al weken tijd aan plannen inzit voor alle activiteiten die we zouden gaan doen. En dan word er gezegd bedenk maat een nieuw plan terwijl iedereen het nu druk heeft vlak voor de vakantie. Wij vinden dat ze een acceptabel alternatief in de buurt op hun kosten hadden moeten regelen dit is geen stijl!

Wij vinden dat Eurocamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!