Klacht Eurocamp: Geen service Eurocamp bij boeking via Groupon

fam f-a

Een leuke actie via groupon. Althans dat dachten wij. Eerst gezellig samen met het gezin op zoek naar een camping. Daarna bellen met Eurocamp. Vragen ze naar mijn gegevens inclusief code van groupon, krijgen wij een caravan toegewezen. Toen ik vroeg naar een andere caravan kreeg ik te horen dat dit niet kan en dat de reis definitief is. Dit is geen moment gecommuniceerd met mij. Ik wilde nadenken over een andere camping met wel een keuze qua caravan. Dat kon niet want elke camping zou ik deze caravan krijgen. Op de bon stond niet vermeld dat je geen keuze heb. Na 30 min aan de telefoon met leidinggevende mocht ik bij uitzondering nagaan bij Groupon of zij konden annuleren dan zou Eurocamp dat ook doen. Door omstandigheden heb ik dit pas na 3 1/2 week kunnen doen, maar er was ook geen termijn aangegeven. Groupon gaat akkoord maar dan krijg ik te horen van Eurocamp dat het niet meer geld. Annuleren kan ook niet. Gaan verder niet in op mijn argumenten of op mijn klacht. Ik heb zelfs aangeboden om te betalen voor mijn annulering. Maar er worden geen oplossingen geboden of geaccepteerd. Erg stug en onbegripvol. Alleen als je rechtstreeks reserveert bij Eurocamp ben je klant met rechten. Helaas rest mij alleen nog een klacht via de geschillencommissie. Wees gewaarschuwd als je via Groupon bij Eurocamp wilt boeken.

Alsnog de reis annuleren en geld retour, eventueel in samenwerking met Groupon.

Wij vinden dat Eurocamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?