Klacht Eurocamp: Geen slechtweer omruilgarantie door Eurocamp bij Groupon actie

Piet

Ik heb via een Grouponactie een stacaravan geboekt bij Eurocamp. Eurocamp kent "mooi weer garantie" voor alle geboekte vakanties 2016. Vanwege aanhoudende regen voorspelling hebben we gebeld met Eurocamp. Omboeken is geen probleem wordt gezegd, maar alle stacaravans zijn al geboekt, dus er is geen andere plek. Eurocamp heeft echter voldoende stacaravans vrij, o.a. exact hetzelfde type maar omboeken kan niet want via de Groupon actie zijn slechts enkele Stacaravans te boeken wordt gezegd. Ja, wordt er verder gezegd, er zijn inderdaad stacaravans vrij, maar dan die kunt u niet krijgen want u heeft een Grouponactie. Nergens in de actievoorwaarden van Groupon terug te vinden dat er slechts enkele stacaravans te boeken zijn en ook niet in de opdrachtbevestiging van Eurocamp is terug te vinden dat de Grouponactie slechts andere voorwaard heeft.

Ik wil kosteloos omboeken naar een andere stacaravan overeenkomstig de mooi weer garantie van Eurocamp, zoals letterlijk omschreven op de Eurocamp website.
- Gratis omboeken als het weer tegenzit
- Kies uit alle campings en accommodaties van Eurocamp
- Geldt voor alle vakanties in 2016

Wij vinden dat Eurocamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?