Klacht Eurocamp: Geen verwarming dan weer geen warm water .wc wat niet goed doorspoelde .

Valkje 666

We zaten in een avant caravan maar zat geen verwarming in .dus het weekend kwam mijn dochter met dr man en kind van bijna 2
.dus zeiden we doe maar een houten lodge dus dat kon ,moesten €460 bij betalen .maar wat bleek daar deed de verwarming het ook niet ,dus vrijdagmiddag er iemand bij nou dat gemaakt .vrijdag avond wilden we douchen maar er was geen warm water en de wc spoelde niet goed door ,zaterdag weer naar eurocamp .dus kwamen ze kijken ,nou warm water deed het weer en de wc nagekeken maar s, avonds de douche aan gezet waar vreselijk bruin water uit kwam .maar later deed hij het ,s,avond wilde we de verwarming aan zetten deed de verwarming het niet dus gemeld voor 20,00 uur dus ze zouden komen ,maar dus niet ze kwamen een zondag dus mijn kleinkind in de kou gezeten want die was vroeg wakker ,dus al met al 3 dagen gezeik ,dus hoop dat eurocamp ons tegemoet komt .met iets geld terug

Graag een tegemoet koming
Dat we minsten 150 euro terug krijgen

Wij vinden dat Eurocamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eurocamp?