Klacht Eurocamp: Onacceptabel sanitair camping Marina Paradise

Anoniem

Wij hebben geboekt bij Marina Paradise in Cogolin, Frankrijk. Tijdens de boeking heeft d-reizen contact ogenomen met Eurocamp om na te gaan wat voor camping het betreft, dit omdat er niets bekend was. Nu verschijnen er de laatste 3 weken 10tallen reacties op zoover.nl met berichten en foto's over het sanitair. Het is zo ontzettend smerig dat het gewoon niet gezond is. Daarbij blijkt er ook geen campingwinkel te zijn, wat ons wel is beloofd. De camping is ook helemaal niet klaar, ze zijn nog bezig met opbouwen. Wij hebben zo baak comtact gehad met d reizen en eurocamp maar ze bieden geen alternatief. We moeten maar gewoon afwachten en hebben pech. Onze vakantie is nu al niet leuk en dan vertrekken we morgen pas. Wij vinden het onacceptabel dat eurocamp geen hulp bied en kns naar een camping stuurt die gewoon niet waarmaakt wat het beloofd. Wij hebben hulp nodig want we zien onze vakantie in rook op gaan!

Wij willen een andere camping in de buurt!!

Wij vinden dat Eurocamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!