Klacht Eurocamp: zeer vuile stacaravan Eurocamp Dol -de -Bretagne! geen oplossing...

judith

27 juli jl gebeld met Eurocamp met zorg over slechte recensies, teruggebeld, alles zou piekfijn in orde zijn.
29 juli j.l. aankomst bij zwaar vervuilde caravan Espace, geschikt voor 8 personen.
Vuile vuilniszakken van vorige mensen voor de caravan, bedorven pizza's in warme vriezer, volle vieze wc, spinraggen aan de muren, overal viezigheid op de deuren, stank.
Ter plekke geen oplossing door jonge onervaren medewerksters, geen team leider aanwezig! Zij konden dus geen alternatief bieden. Wij waren genoodzaakt met onze schoonouders op leeftijd vanaf 20 00 uur te zoeken naar een hotel, wat op 21.00 u gelukt is. 3 keer noodnummer gebeld die direct een dossier aanmaakten maar verder niets konden betekenen. Weg vakantie. Niets meer vrij rond die tijd natuurlijk.

Vergoeding van het hotel 379 euro en van de bedorven koele boodschappen 50 euro.

Wij vinden dat Eurocamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eurocamp?