Klacht Eurocase: Koningslepeltje van Eurocase.

Klachtnummer
# 60240
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via Postnl kreeg ik een sms bericht dat ik een lepeltje kon bestellen met afbeelding Willem Alexander. Nu geef ik helemaal niets om lepeltjes en afbeeldingen van Willem Alexander, maar een vriendin van mij spaart theelepeltjes. Dus ik heb akkoord ingetoetst om haar dit cadeau te doen. Nu is het lepeltje binnen en blijkt dat ik een hele serie af moet nemen. Uiteraard doe ik dat niet, maar het geeft wel weer extra werk en woede. Met Eurocase heb ik contact gehad, waar ik een hele vriendelijke dame aan de telefoon kreeg die het gelijk voor mij heeft geregeld dat het sturen stop gezet werd. Jammer dat er niet in de brief heeft gestaan dat je eventueel de hele serie af kunt nemen i.p.v. dat het opgestuurd wordt.

Gewenste oplossing

De gewenste oplossing was het stopzetten van toezending en dat is zonder enig probleem opgelost door Eurocase.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurocase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurocase?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen