Klacht Euroclix: Enquete's stoppen op de helft.

Klachtnummer
# 355006
Gebruiker
Trekker491
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ongeveer bij 50% van de enquetes die ik maak stop die op de helft en krijg ik bijvoorbeeld een wit scherm of staat er midden in de enquete: op dit moment zijn er geen onderzoeken waaraan jij kunt deelnemen. Probeer het later nog een keer, want elke dag komen nieuwe onderzoeken beschikbaar.

De oplossing

Ik wil dat ik de clix krijg waar ik recht op heb en dat de enquete's niet meer op de helft stoppen.

3 reacties

  1. Auteur
    Euroclix
    Datum
    Beste Robin,
    Vervelend om te lezen dat je een nare ervaring hebt met één van onze diensten.

    PanelClix zet per dag ongeveer tussen 20 en 40 onderzoeken uit onder haar leden. Daarbij is de regel dat binnen de eerste 10 vragen, 6 vragen gesteld mogen worden op basis waarvan bepaald wordt of je tot de doelgroep behoort. Is dat niet het geval dan krijg je de melding dat je buiten de doelgroep valt.
    Het is absoluut uit den boze (en ondenkbaar) dat bij 50% van de vragenlijsten waar jij voor kwalificeert, op de helft van de lijst alsnog buiten de doelgroep valt.
    Omdat het beleid is en op deze regels vooraf getest wordt door onze collega's, lijkt het bijna of het een technisch mankement betreft, getuige je opmerking over het witte scherm.
    Kun je aangeven bij welke onderzoeken exact dit is voorgevallen, in bijvoorbeeld de afgelopen week? Wij gaan dan na bij de marktonderzoeksbureaus waar het is misgegaan, aangezien je niet op de servers van PanelClix was, op het moment dat je de vragenlijsten invulde.

    We horen graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    ^Chris
    EuroClix Ledenservice
  2. Auteur
    Trekker491
    Datum
    Best Cris,

    Bedankt voor het antwoorden! Ik kan mij niet meer herinneren bij welke onderzoeken dit exact is voorgekomen. Vanaf nu maak ik wel schermopnames als ik een enquete invul en als het weer gebeurt stuur ik het filmpje naar jullie toe.

    Groetje Robin
  3. Auteur
    Euroclix
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Robin,

    Dat zou fantastisch zijn en zijn wij zeer mee geholpen.
    Alvast voor je moeite en voor het ongemak heb ik een compensatie bijgeschreven op je saldo.

    Hartelijke groet,

    ^Chris
    EuroClix Ledenservice

Ook een klacht indienen over Euroclix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen