Klacht Euroclix: Geen clix toegewezen gekregen

S.M. van Thuijl

Al meerdere malen worden clix niet toegekend terwijl ik wel iets heb aangekocht via de site Euroclix. Nu weer problemen om clix te ontvangen voor mijn bestellingen bij KPN en Conrad. Ze willen meer informatie ontvangen, deze heb ik ook gemaild. Vervolgens krijg ik een mail dat ik geen reactie heb ontvangen.
Echt belachelijk! Lijkt wel of ze expres geen clix toekennen. Het kost me steeds een hoop tijd om de niet toegewezen clix te claimen. Geen idee of dit door euroclix komt, of door het bedrijf waar ik de aankoop heb gedaan. Graag ontvang ik de clix waar ik recht op heb.

Mijn mails in behandeling nemen, die ik heb gestuurd naar aanleiding van jullie verzoek om meer informatie. Nu krijg ik bij 2 claims een mail dat ik niet het gereageerd, terwijl ik dit wel heb gedaan.

Euroclix
    Beste Stefanie,

Wat vervelend om te lezen dat jouw claims niet naar tevredenheid zijn afgehandeld.
    We hebben hier nogmaals goed naar gekeken en het blijkt dat wij bij het afhandelen van jouw claims via het online systeem, over het hoofd hebben gezien dat je voor zowel Conrad als KPN een conversatie met onze ledenservice had lopen. Jouw claims hebben daardoor onbedoeld de status ‘Afgewezen’ gekregen. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Voor KPN hebben we inmiddels alle benodigde informatie van jou ontvangen. Bedankt daarvoor. Op dit moment doen wij navraag bij de partner, zodat EuroClix hopelijk alsnog de vergoeding kan ontvangen, waaruit we jou de Clix kunnen toekennen. We hopen hier snel een reactie op te ontvangen, maar dit kan soms wat meer tijd kosten. We zullen je hier zo goed mogelijk van op de hoogte houden.

Voor Conrad lijkt het erop dat bij het plaatsen van de bestelling gebruik is gemaakt van een kortingscode. Zeer waarschijnlijk heeft de partner jouw transactie om die reden niet aan ons toegekend. Dit had jij echter niet kunnen weten, omdat die melding (nog) niet bij de Belangrijke Informatie op onze pagina voor Conrad vermeld werd. Dat hebben we nu aangepast. Ook vinden we dat je voor deze bestelling gewoon de Clix moet krijgen die je hiervoor verwacht. We zullen deze dan ook vandaag nog op jouw saldo bijschrijven.

Mocht je nog vragen te hebben, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

^Chris
    EuroClix Ledenservice

Ook een klacht indienen over Euroclix?