Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Eurojack Loterij: 100 gratis loten
Details
Klacht
Zojuist werd ik telefonisch benaderd door de Eurojack loterij.Ik zou middels het meedoen met een enquete de winnaar zijn van 100 gratis loten. Ten eerste weet ik niet dat ik met een loterij mee gedaan heb en ten tweede was de telefonist ronduit asociaal. Toen hij mijn geboortedatum en bankrekening vroeg en ik hem weigerde die aan hem te geven bulderde hij het uit van het lachen omdat ik zei dat ik die zo niet prijs zou geven. Het zou 100% eerlijk zijn en kon er enkel maar mee winnen.
Op mijn voorstel dat hij de loten dan maar naar mijn adres moest sturen zonder dat ik bijzonderheden over mijzelf aan zou geven zei hij: "krijg toch de ..........." en smeet de haak er op.
Ik had toen het bedrijf nog niet bekeken maar bij het zien van deze site wist ik gelijk dat ik goed gehandeld had, overigens ga ik nooit op dergelijke zaken in.
Mensen wees gewaarschuwd!!!!
Gewenste oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.