Klacht Eurojack Loterij: 100 loten winnen, maar toch een incasso van 25,50 krijgen...

Aron B

Ik ben een tijdje geleden gebeld door de lieftallige Sylvia van Eurojack, die uitlegte aan mij dat ik 100 loten had gewonnen en kans maakte op van alles en nog wat... Dus ik, zonder ook maar even op internet te kijken (heel dom), heb mijn gegevens gegeven met de gerantie van Sylvia dat ik niks hoefde te betalen als ik me maar voor het einde van de maand uitschreef.
Hoewel ik geen informatie heb verkregen om mij uit te schrijven heb ik haar een mailtje gestuurd en heeft ze mij uitgeschreven uit de eurojack.
Maar nu heb ik wel pasgeleden een incasso gekregen van de eurojack van €25,50.
Dat kan natuurlijk niet!
Ik zie ook dat ik niet de enige ben die ditzelfde telefoontje heeft gehad en dit probleem heeft. Ik hoop dat dit snel opgelost word en ik me geld gewoon terug krijg.

Ik zou graag mijn geld terug willen en uiteraard een excuses voor deze vreemde manier van geld aftroggelen.

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eurojack Loterij?