Klacht Eurojack Loterij: Eurojack Loterij

Klachtnummer
# 98922
Gebruiker
Shama
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enkele weken geleden ben ik gebeld door Eurojack met de mededeling dat ik mee heb gedaan aan een enquête en 100 gratis loten had gewonnen. Ik was in het begin sceptisch maar ook ik ben akkoord gegaan. Ik zou een bevestigingsmail krijgen en post waarin alle contact gegevens staan zodat bevestigd zou worden dat ik mee doe aan de loterij en daarin zouden ook contactgegevens staan. Echter heb ik tot vandaag nog steeds niets ontvangen en ik kan geen nummers vinden waar ik dit bedrijf kan contacteren.

Vandaag heb ik een bericht gekregen van mijn bank waarin ze stellen dat er 3 maart een automatische incasso van 25,50 zou worden afgeschreven door Multipay. Deze incasso heb ik laten weigeren door mijn bank.

Graag zou ik willen weten of ik juist heb gehandeld en welke stappen ik kan ondernemen om te voorkomen dat er geld van mijn rekening wordt afgeschreven in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

De oplossing

Stoppen van automatische incasso

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurojack Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen