Klacht Eurojack Loterij: klacht

guust

Deze klacht heeft ook betrekking op GlobalCollect
Ook ik heb een telefoontje gehad van Eurojack. Ook ik had 100 gratis loten gewonnen omdat ik met een enquête had meegedaan. Ik vond het nogal vreemd en zei geen interesse te hebben. De man bleef aandringen: het was gratis en er zaten geen verplichtingen aan. Om er vanaf te zijn heb ik gezegd dat ik de loten wel zag komen . Om de eventuele prijzen uit te betalen vroeg hij om mijn rekeningnummer. Met mijn stomme kop heb ik dat nummer gegeven. Echter ik heb geen toestemming verleend om er geld vanaf te halen. Vanmorgen bleek dat er €34,00 van mijn rekening was gehaald middels een incasso door GlobalCollect voor Eurojack. Ik heb dat geld gelijk terug laten storten..

Geen telefoontjes van Eurojack meer. Geen automatische incasso's van Eurojack omdat ik daar absoluut geen toestemming voor verleen. Verder zou ik adviseren dat Eurojack, net als alle bonafide via internet werkende bedrijven, eerst een mail ter bevestiging stuurde met de voorwaarden en kosten, in plaats van met listige kunstgrepen incasso's te doen.
Ten aanzien van GlobalCollect zou ik hen ernstig willen adviseren om voorzichtiger te zijn met dit soort klanten.

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eurojack Loterij?