Klacht Eurojack Loterij: lidmaatschap op euro loterij

Klachtnummer
# 69488
Gebruiker
anita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op een of andere manier zijn we lid van deze loterij. en wordt er vanaf maart om de maand geld afgeboekt soms 2 x per maand. wij hebben geen bankgegevens verstrekt. we zijn een keer telefonisch benaderd maar we geven nooit onze prive gegevens door.
de site om de machtiging op te heffen is niet te vinden.
via bank nummer laten blokkeren. maar officieel moeten we one incasso intrekken maar wordt lastig als dit nergens te vinden is

De oplossing

ik wil mijn geld terug maar ik wil liefst van het contract af.
dit is buiten mijn kennis afgesloten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurojack Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen