Klacht Eurojack Loterij: onrechtmatige incasso deelname loterij

Klachtnummer
# 96373
Gebruiker
speedystoffel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in december een telefoontje ontvangen van eu-jack.com voor eventuele deelname aan de loterij. Aangeboden werd om een maand lang gratis mee te spelen. Daarna kon ik wel of niet meespelen met de loterij.

Ik heb verder niets meer vernomen van de loterij en heb dus ook niet een maand gratis meesgespeeld. Nu is er een bedrag van € 25,50 afgeschreven. Dit is ongehoord en heeft veel weg van oplichting. Ik zal dan ook voornoemd bedrag terugeisen en/of terug boeken alsmede een blokkade plaatsen voor de eu-jack.

De oplossing

stopzetten van het zogenaamde abonnement
geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurojack Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen