Klacht Eurojack Loterij: onterecht afschrijving

Klachtnummer
# 157255
Gebruiker
sharmila
Datum
0 reacties

Details

De klacht

hallo
ik was een tijdje terug benadert door eu loterij of ik een maand lang gratis kon spelen met de eu loterij .
zonder enige verplichting .en dat ik een bevestiging zou krijgen en de loten nooit een lot gezien of een bevestiging ,maar er is wel ineens een incasso geplant door bloomhill incasso bedrijf .

De oplossing

wou heel graag dat hier een oplossing komt.ik heb geen bevestiging of een lot gezien .
wou graag van deze ellende af.ik heb geen klant nummer of wat dan ook.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurojack Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen