Klacht Eurojack Loterij: Onterecht betaling

Klachtnummer
# 325908
Gebruiker
Vandana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben gister 5 oktober 2018 gebeld door unic parts met de mededeling dat ik sinds 2016 akkoord ben gegaan met spelen van de loterij. In die 2 jaren heb ik nooit een bericht of een afschrijving op me rekening gezien van de loterij. Het is logisch dat als je meespeeld er per maand een bedrag van de loterij wordt afgeschreven van je rekening. Het gaat om een bedrag van €494. En mij is gezegd door de unic parts als ik de betaling niet doe mijn zaak naar de gerechtsdeurwaarder gaat. Het gaat om heel veel geld . Ik ben ook zo stom geweest dat ik de betaling heb gedaan, want ik wil niet met de deurwaarder te maken hebben. . Graag wil ik bewijs waar ik akkoord voor heb gegeven aan jullie. Ik ben werkloos en heb het geld heel hard nodig. In die 2 jaren helemaal niets gehoord en gekregen en nu opeens dit. Ik vraag u heel vriendelijk om mijn geld aub terug te betalen en alles stop te zetten.

De oplossing

Mijn geld terug storten en alles stop zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?