Klacht Eurojack Loterij: oplichterij Door eurojack loterij

Klachtnummer
# 79342
Gebruiker
C.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik werd gebeld door eurojack loterij dat ik een gratis trekking had gewonnen voor de maand november doordat ik een enquête had ingevuld ,ik moest mijn gegevens controleren door alles met ja te beantwoorden en ik moest mijn rekeningnummer doorgeven om de eventueel gewonnen prijs op te storten. Toen ik de telefoon had neergelegd kreeg ik een naar gevoel en na wat zoeken op het Internet kwam ik er al snel achter dat het oplichters zijn. Heb diverse mails gestuurd helaas zonder enige reactie. De bank, global collect degene die het geld int, de politie, fraudehelpdesk, alles geïnformeerd. Van iedereen reactie behalve van eurojack loterij.

De oplossing

Dat er geen geld word afgeschreven, dat mijn gegevens uit hun bestand worden gewist!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurojack Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen