Klacht Eurojack Loterij: rekening

Klachtnummer
# 92375
Gebruiker
vanlotjegetikt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ken het hele bedrijf niet maar zag dat er €34 van mijn rekening was gehaald , dus ik ben gaan googlen en zag dat het een buitenlandse loterij was.
Ik heb daarna direkt dat bedrag gestorneert en het bedrijf geblokkeerd.
Ik heb mij daar nooit aangemeld of wat dan ook het is schandalig dat iedereen zomaar geld van je rekening kan afhalen.
Ik heb het bedrijf een email gestuurd dat ik hier niet van gediend ben.

De oplossing

Ik heb nergens aan mee gedaan bij het bedrijf dus wil er van af .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurojack Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen