Klacht Eurojack Loterij: toch afschrijvingen

Klachtnummer
# 42182
Gebruiker
doopy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twijfelde bij het telefoongesprek maar ach...misschien wel leuk. Toen ik op internet ging kijken was het een andere loterij dan ik dacht en zag alle klachten...ben in de pen geklommen en direkt een mail gestuurd dat ik van alles afzag...ook de 1e gratis masnd. Nu ineens 25,50 (!) afgeschreven!!!!! Teruggeboekt en ga morgen maar even naar de bank. Wat kan iknog meer doen????

De oplossing

Serieuze post ipv vage brief uot Zwitserland. Moet niet mogen dat de bank zomaar quasi machtigingen uitvoert.....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eurojack Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eurojack Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen