Klacht Euroknaller: Niet te bereiken.

Klachtnummer
# 461744
Gebruiker
jeswes2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

13 mei 2020 heb ik een tuinpaviljoen besteld twv 249 euro Levertijd 3 weken volgens hun. Na 3 weken op 4 juni bericht per mail dat het niet leverbaar was en ik mijn geld binnen 14 terug zou krijgen. Diverse keren gemaild, maar geen respons. Ook mail gehad dat het per 30 /06/2020 was gestort. Vorige week woensdag per telefoon eindelijk contact en er werd me verteld door Florien dat ik het donderdag zou krijgen. Kreeg donderdag per mail dat het uiterlijk vrijdag werd na contact door haar met andere afdeling.
Vrijdag 20 minuten aan lijn gehangen en vandaag ook weer 2 x., maar geen contact mogelijk. Wel muziek, maar daar heb ik een radio voor!!Dit is echt niet normaal zoals zij met klanten omgaan.

Rob uit Heerde

De oplossing

Nu eindelijk eens netjes afhandelen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Euroknaller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Euroknaller?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen