Klacht Euroknaller: Artikel nog steeds niet ontvangen of terugbetaald.

Rafcke54

Ik heb op 5 september bij Euroknaller een boxspring bed besteld en betaald. Op 6 oktober heb ik via e-mail contact opgenomen met Euroknaller omdat ik nog geen bericht ontvangen heb wanneer mijn bestelling geleverd zou worden, daar heb toen op 7 oktober als antwoord op ontvangen dat ze contact gingen opnemen met de leverancier.

Op 13 oktober heb ik dan terug contact opgenomen met Euroknaller dat ik nog steeds geen bericht van de leverancier had ontvangen.

Op 16 oktober krijg ik terug een mail van Euroknaller dat ze het vervelend vonden dat ik van de leverancier nog geen bericht had ontvangen, en dat ze mij een bericht zouden sturen als ze een reactie van de leverancier zouden ontvangen.

Op 19 oktober krijg ik een bericht van Euroknaller dat ik in week 45/46 gecontacteerd zou worden over de levering.

Omdat ik op 13 november nog steeds geen antwoord over de datum van levering, heb ik nogmaals een mail naar Euroknaller gestuurd met de vraag om mijn geld terug te betalen, daar heb ik toen als antwoord op gekregen dat ze binnen 3 werkdagen de mijn e-mail zouden afhandelen.

Omdat ik op 20 november nog geen bericht heb ontvangen heb ik toen nogmaals getracht om contact te leggen met Euroknaller, maar daar heb ik tot op heden nog steeds geen antwoord op gekregen.

Ze nemen dus de moeite niet meer om mij te antwoorden op mijn e-mails, ook heb ik tussentijds getracht om telefonisch contact op te nemen maar dat lukt ook langs geen kanten.

Ik vraag om de boxspring alsnog te leveren voor 11 december 2020, indien deze termijn niet gerespecteerd wordt vraag ik de volledige terugbetaling van €1118.78.

Wij vinden dat Euroknaller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Euroknaller?