Opgelost door Euroknaller: Geen geld retour na niet leveren

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 417045
Gebruiker
Derk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In Oktober 2019 een Philips luchtzuiveringsapperaat besteld , apparaat op de site besteld en betaaald order nummer EK167585
Bedrijf heeft het apparaat helemaal niet op voorraad en moet het gaan bestellen.in december een mailtje apparaat niet leverbaar u krijgt geld retour.Tot op heden niks mogen ontvangen het voelt als opgelicht.

Gewenste oplossing

Geld retour
Geboden oplossing
Ik heb uiteindelijk na nogmaals een keer bellen het geld retour gekregen op 28/01/2020
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Euroknaller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Euroknaller?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen