Klacht Euroknaller: Geen product, wel betaald!

Klachtnummer
# 531259
Gebruiker
Niki78
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gordijnen besteld, betaald. Leverdatum op website 1 tot 3 werkdagen. Krijg daarna bevestigingsmailtje hierop staat leverdatum van 7 werkdagen. Verzenddatum 30-3. Nu 2 april nog niks ontvangen en ook nog geen track en trace ontvangen. Ben bang dat ik niks meer ga krijgen na al deze negatieve reviews gelezen te hebben.... Ook loopt er nog een terugbetaling bij goedkoper.nl dit is van een en hetzelfde bedrijf. Daar ook betaald voor gordijnen, betaald. Waren niet op voorraad, zit geld terugkrijgen. Ook nog niks van gezien! Ben bang dat ik ook niks meer ga krijgen. Dezelfde slechte reviews als dit bedrijf....

De oplossing

Geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Euroknaller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Euroknaller?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen