Klacht Euroknaller: Weigereren annuleren van betaald, maar niet geleverd product, het afwijzen van terug betaling.

Klachtnummer
# 357348
Gebruiker
Zitniettezeuren#100handelditaf#101
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Weigering van annuleren betaald niet ontvangen product, welke ruim 3weken geleden is gekocht.
Er loopt een onderzoek naar postnl, hierop beroept euroknaller zich.

De oplossing

De aankoop annuleren, geld terug storten, stoppen met het vertragen van een fatsoenlijke afhandeling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Euroknaller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Euroknaller?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen