Klacht Eurolines: aan de chauffeur betaald geld terug wil ontvangen

a.sattar

geachte,
ik heb met eurobis line bus op zaterdag 17 nov 2018 van rotterdam naar London gegaan. mijn ticker nummer is: 181111873526 en dossiernummer ; 181111690953.

Ik had 3 stuk klein baggage bij mij. De chauffeur heeft tegen mij gezegd dat ik moet u baggage ga wegen omdat een persoon mag 30 kg met hand baggage meenemen. Ik kom op 52 kg met hand baggage. Ik heb him gezegd dat op de website staat dat een persoon mag 2 koffer van 20 kg en een hand baggage van 7 kg meenemen, dus totaal gewicht 47 kg.
Ik heb him website laat zien maar hij blijf op zijn standpunt dat ik moet 22 pound of 28 euro moet betalen als ik wil met him in de bus gaat. Dit heb ik gedaan en heb ik 28 euro betaald. Hij weiger mij betaling bewijs te geven en ik him Een paar keer gevraagd dat ik wil betaling bewijs hebben, maar hij heeft mij niet gegeven.
volgens mij iets klopt niet met de chauffeur.

Op uw website duidelijk staat dat een persoon mag 2 stuk koffer van 20 kg en een hand baggage van 7 kg meenenem, daarom hierbij vraag ik u mijn betaald geld aan de chauffeur 28 euro terug te geven.
dit klacht heb ik aan bij de euroline via email op 19 nov 2018 al gedaan maar tot nu heb ik geen reactie ontvangen.

mijn betaalde geld terug geeft.

Wij vinden dat Eurolines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eurolines?