Klacht Euromaster: Onnodig en slecht inkoopbeleid. Prijsopdrijving.

Klachtnummer
# 311754
Gebruiker
Ceessiebaby
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben onze camper voor een APK keuring gecombineerd met een kleine beurt naar de Euromaster vestiging in Veghel gebracht. Bij de keuring bleek dat er 1 lampje van de kentekenplaatverlichting kapot was. De monteur die mij dat aan het einde van de dag mededeelde vertelde er bij dat de hele verlichtingsunit vervangen diende te worden. Vreemd, maar mijn reactie was, wat moet dat moet. De unit zou € 65,00 kosten.Het heeft vervolgens 4 dagen geduurd voordat de unit geleverd en gemonteerd was. Bij het ophalen van de camper bleek dat de unit € 77,00 kostte, inclusief BTW. Ik ben dat daarna gaan controleren bij leveranciers van automaterialen zoals Brezan, Stadegaard en Van Wezel en daarbij bleek dat er gewoon lampjes te koop waren die direct in de oude unit geplaatst hadden kunnen worden. Kosten € 12,00 incl. BTW en uit voorraad leverbaar binnen 1 dag. Bij navraag bij de Euromaster vestiging bleek dat men alleen bij 1 bepaalde leverancier besteld mocht worden en die kon alleen een gehele unit leveren. Deze dommigheid heeft mij dus € 65,00 extra gekost en 4 dagen wachttijd. Dat is zeer klantonvriendelijk. Ik heb een klacht ingediend bij Euromaster en gevraagd om terugbetaling van die € 65,00. Tot dusver geen reactie. Nu 4 dagen geleden.

De oplossing

Terugbetaling van het prijsverschil tussen de complete nieuwe unit en het lampje. Betere leverancier zoeken of je klant desnoods zelf een lampje laten aanleveren. Werken aan klantvriendelijkheid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Euromaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Euromaster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen