Klacht Euronet Communications B.V.: Na opzegging incasseert Euronet Internet maandelijks bedragen

Van Root

25-1-2011 zeggen wij ons Euronet internet abonnement op. Toch wordt maandelijks 14,52 geincasseerd zonder een factuur te sturen. Jan.2014 ontvangen wij opeens een factuur ad 14,52 voor een dialup service. Tel.navraag bij Euronet (naam verwijderd) leert ons : deze "service" is gekoppeld aan het abonnement. Wij zeggen: het is misleidend daar na opzegging een abonnement geheel stopt. Bovendien heeft Euronet ons over het bestaan c.q. voortbestaan van "dialup service" nooit geinformeerd. (naam verwijderd) van Euronet belt : het klopt dat er inderdaad geen facturen zijn gestuurd. Hij zegt toe de geincasseerde bedragen te restitueren min 1 maand : totaal 489,36. Euronet maakt het geld niet over, waarop wij hen diverse malen bellen (naam verwijderd). Steeds loze beloftes...17-2-2014 : een aanmaning van Euronet voor 2 openstaande facturen! Wij bellen weer. Hun reactie "dit is een vergissing - wij mogen deze laten vervallen". Wederom restitutie belofte, wat tot op heden niet is gebeurd.

Restitutie van € 489,36, zoals toegezegd door heer Driesenaar van Euronet op 23/1/2014.

Wij vinden dat Euronet Communications B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Euronet Communications B.V.?